Tema: Re: wtf?
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-06 01:29:50
NIEKO CIA YPATINGO NERA. kARAUNI Y SAFE MODA IR SU TROJAN REMOVERIU
PRASIKOSI :D. ČIA EILINIS MALVARAS KAZKUR LINDAI Y NESAUGIUS SAITUS ARBA
NUORODAS ATIDARINEJAI NEPATIKIMAS DELTO IR PASIGAVAI SITA SUDA.   BUVO PAS
MANE ATEJES IRGI VIENAS ZMOGELIS. Y VALDISKA YSTAIGA ATEJO PRISIDUOTI , TIK
PATAIKE NE TEN KUR REIKIA O PAS MANE Y KABINETA, KAI PAPASAKOJO KAME
REIKALAS AS IS JO TIK SKANIAI PASIJUOKIAU IR PER KELIAS MINUITES PADEJAU
BEDOJE IR PAPROTINAU KAD NIEKAM NIEKO NEMOKETU IR NETIKETU TOKIAIS
ISOKANCIAIS LANGAIS, O NESTU KOMPA TIESIAI KOMPIUTERASTAM KAD ISVALYTU
VIRUSUS