Tema: Re: KB3116908; naujovės
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-04 21:08:38
Šiaip jei gerai atsimenu nuo spalio MS pakeite politika y updaeitus ir
beveik visuose atvejuose nebus updeitu aprasymo. t.y eiliniam useriui nera
reikalo zinoti ka jo kompas veikia.... Tuirintys PRO Enterpraises ir
education (jei gerai atsimenu) dar yra galimybe atideti updeitu instaliavima
(bet ir tai yra riba). o tai kad w10 yra beta versja tai kolega teisus,
kadangi insaider versijoje w10 upsdeitai pastoviai eina  pastoviai keiciasi
buildo bersija ir jei viskas gerai tai po kurio laiko tik tie patys updeitai
ateina y taip vadmana finaline w10 . Dabar turi pasirodyti didelis updeitu
pacas (o gal jau ir pasirode :D ) kurisdaug klaidu istaiso- tipo SP1 :)