Tema: Re: Antiviruso lameriams galima nebedėti.
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-01 13:44:54
On 2015-12-01 12:43, Vytook's wrote:
> Žiūriu lewdis arba nieko nežino apie šį, labai rekomenduotiną softą,
> arba tiesiog niekaip nereaguoja.
> Kalba eina apie Shadow Defender. Jei trumpai, tai gigantiška smėlio dėžė
> - po restarto sistema gryžta į tokią būseną, kokia buvo starto metu, nes
> viskas vyxta virtualioje erdvėje, o sistema neliečiama.

Konkrečiai šito softo nebandžiau, bet pagal tai, ką pasakoji, man
asmeniškai jis nelabai aktualus. Nes nėra labai patogu visą darbinę OS
kompe paversti į sandbox. Žymiai patogiau sandboxint atskirus appsus
arba turėti virtualią sistemą su padarytu snapshotu lange ir joje
atlikti eksperimentus.

> Visas AV galima mest lauk. Galima nebijoti pavojingų
> svetainių ir įtartino softo. Kaip suprantu, ir trialai pasidaro amžini
> Karoče, bandom

Ne visai taip. Nebent tavo tas sandboxas bus grynai eksperimentams, t.y.
ten nebus ABSOLIUČIAI NIEKO, kas naudoja tavo duomenis ir internetą.
Kitu atveju, tavo aktyvuotas brudas sandboxe gali spėt pavogti ir
išsiųsti duomenis "kam reikia". Trialai tau irgi amžini nepasidarys,
nebent kaskart paleidęs sandboxą jį naujai instaliuosi.