Tema: Re: Tiemviewer licenzija pirkimui
Autorius: BlackLotus
Data: 2015-10-01 11:44:44
deja ne, netaip supratai
jungiuosi is namu ir is pagrindinio darbo pas kitus vartotojus

"Caponi"  parašė naujienų news:mubl50$h8b$1@trimpas.omnitel.net...

Gal durnas klausimas, bet pirma mintis perskaicius tavo posta buvo, kad tu
is 2-3 vietu visada jungiesi prie to pacio savo darbinio kompo. Ar ne?
Nes pirmuoju atveju tai jokio Tiemviewerio nereikia, ant darbinio kompo
paleidi Remote Desktop'a ir jungiesi kada nori ir is kur nori...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/