Tema: Re: shortcutas pasirinktų monitorių sleepinimui
Autorius: Laimis
Data: 2015-09-23 11:37:29
elektrinis rašė:
> Pasibandžiau. Moka jis 'diseiblint' pasirinktus monitorius, bet tokiu
> atveju visi atviri langai permetami į likusį eneiblintą... Man taip
> netinka... Reikia paprasčiausio monitoriaus sleepo.

Kaip matai, nėra jis paprasčiausias. Randu WINNAPI (WM_SYSCOMMAND,
SC_MONITORPOWER), kuriuo naudojasi turbūt ir tas pats nirsoft'as, tačiau
jis gesina visą display sistemą, tad ir visus monitorius.
Abejoju ar tai apskritai įmanoma, ypač jei desktop'as extend'intas.

Kita vertus, pas mane Win10 elgiasi pusiau korektiškai (ir dar ne
faktas, kad tai ne OS problema, o driver'ių): fiziškai išjungus
monitorių, langai lieka pakibę jame (neprieinami/nematomi kitame
monitoriuje), o sušoka į pagrindinį monitorių jau tik vėl įjungus
monitorių.
Taigi, kol monitorius išjungtas OS langų nekelia (atrodytų prilaiko juos
tam atvejui, kai monitorius vėl bus įjungtas), tačiau kažkas monitoriaus
inicializavimo metu matomai susiknisa ir langai vis dėl to permetami į
kitą monitorių.