Tema: Re: rimux dar reikia tavo pagalbos :)
Autorius: BURRIS
Data: 2015-09-08 16:03:12
o kas dėl veikimo, tai veikia greitai, tik dabar reikia atsikelti tuos
duomenis

"BURRIS"  wrote in message news:msmivb$3il$1@trimpas.omnitel.net...

dabar man raso rasta ir skaiciu, o kaip man padaryti kad tuos rastus
atkeltu?

"rimux"  wrote in message news:i9rsual8c3gtv9r2pglv8bh8duc09c3do4@4ax.com...

Galvoju, kad paprasciausias sprendimas butu vba funkcija pasirasyti, bet su
vba fuunkcijomis toks trukumas yra, kad jos zymiai ilgiau skaiciuoja nei
standartines funkcijos. Zemiau imetu funkcijele kuri daro lygiai ta pati ka
ir INDEX/MATCH funkciju kombinacija:

Public Function Paieska(ko, kur, rez_stulp)
  'ieskom ko reindze kur, ir jei randam grazinam reiksme is stulpelio
rez_stulp
  'jeigu rasta daugiau nei 1, grazinam kiek yra vienodu reiksmiu

  On Error GoTo klaida

  n = Application.WorksheetFunction.Match(ko, kur, 0)

  C = Application.WorksheetFunction.CountIf(kur, ko)

  If C > 1 Then
    Paieska = "rasta " + str(C)
  Else
    Paieska = Application.WorksheetFunction.Index(rez_stulp, n)
  End If

  Exit Function

klaida:
  Paieska = "-"
End Function

Tada reiktu i C2 cele irasyti:
=Paieska(B2;'kodai barkodai'!$A:$A;'kodai barkodai'!$B:$B)

Issibandyk sita funkcija ant savo duomenu, ir jeigu jos veikimo greitis
tenkina, tada ja galima pamodifikuoti kad ji generuotu atsakyma toki kokio
reikia.
Dar vienas patarimas - naudojant tokia ir panasias ilgai veikiancia
sfunkcija,s galima Excelio opcijose isjungti automatini formuliu
perskaiciavima,
ir formuliu skaiciavima daryti rankiniu budu su F9.