Tema: Re: Supisti win10?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-08-27 13:30:13
2015-08-27 13:14, Lavonas rašė:
> Ash tai nesuprantu kuom tie vimdousai taip uzpisa. Juose viskas yra ir
> viskas veikia. Veikia dar geriau nei win7. Reikia buti visishku
> atgrubnagiu, kad kazko nepasidaryti. Idialus vimdousai!

O mano manymu tai nieko stebuklingo ir gero ten nėra. Jei ne
kalendoriaus ir kontaktų sugebėjimas sinchronizuotis su iCloud, tai
mesčiau tuos Win10 velniom ir revertinčiau į Win7 :)

Bugų pilna, interfeisas neišbaigtas, modern programos beviltiškos,
palyginus su atitinkamom Desktop versijom, built in Mail programa tai
išvis kažkoks joke...