Tema: Re: Kas vyxta per "compacting messages" (OE)?
Autorius: Caponi
Data: 2008-06-11 15:30:39
A negi gaila? :-)

Siaip standartinem priemonem, kiek zinau, niekaip, o papildomom spec.
priemonem ir/ar rankiniu registru koregavimo budu tikriausiai imanoma, bet
kaip tai padaryt, tikrai nepasufleruosiu, bent jau man tai netrukdo, galu
gale kas zino, gal kada tai gali ir isgelbet, kai netycia istrinsi meila, o
paskui sugalvosi, kad tau jo reikia ir tada tie failai siukslyne bus
vienintelis sansas :-)

Caponi