Tema: Re: dd-wrt speco reikia
Autorius: Bronco
Data: 2010-02-08 10:36:26
Principe, multicast rate reikia apriboti pvz. iki 9 mbps. Ne kartą teko
su Tomato taip daryti. Paieškok, gal ir dd-wrt tai palaiko ne tik lan
klientams. Tomato šitas setingas yra advanced > wireless sekcijoje.

Tiesa, kuri pas tave wrt610n versija? V1 ar V2? Nes aš pats V2 turiu,
galvoju kada nors dd-wrt paleist ant jo, bet kol kas labai neskubu,
laukiu kol firmwarą geriau "nušlifuos" V2 versijai. Tai įdomu, ar
stabiliai veikia dd-wrt, kaip įspūdžiai?