Tema: Re: NAS įrenginys
Autorius: Caponi
Data: 2020-08-27 09:22:55
Nu ne aš pirkt ruošiuosi ir interesanto nepažįstu, ale tokio gaidžio
tikrai nerekomenduočiau. Modelis 10+ metų senumo, softas neatnaujinamas,
greičiai per tinklą gigabito neišlaužia (kadaise turėjau TS-219P+, tai
žinau), vieno disko NAS'as išvis toks keistas tvarinėlis, nu ir
galiausiai - dar kainuotų jis kokius 30 Eur, tai gal, o dabar net
nematau apie ką gavot... Juolab, kad ir tas mano siūlytas 4-diskis
daiktas niekur ir ateity neprapultų, visada gali likt, pvz., kaip grynai
backupų backupam dedikuotas daiktas prie pagrindinio NAS'o :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/