Tema: Re: Pirksiu gerai veikianti marsrutizatoriu pasiulykit kuris yra geriausias
Autorius: Ramaas
Data: 2009-08-13 17:59:07
DIR615B2_FW227RUB07Beta06 I sita atnaujinau firmwara labai lengvai atnaujino.
Kas del N tai turi but interneto greitis ziauriai greitas kad N isnaudotum,
internetas daba ateina is INIT K ekstra 4Mbps nakti 2Mbps diena priemimas
1Mbps Siuntimas.
Kol susirasiu zmoniska interneta papusiu sitam, o cia jau N raide nebutina
Va kai buvau Lango internete ir greitis nakti buvo 102Mbps tada jau N reiktu nustatyt
kitaip butu 54Mbps tiktai.
Daba pasmane nustatyti visi 3 standartai su auto rezimu. uzb wifi rodo kad dirba
54 nors buvo ir I 64 persijunges mbps greiti keliom sekundem.
Del stiprumo signalo svarbu man internetas veikia kitam kambary uz dvieju sienu,
siuntimo ( torrent  siuntimo) nebus per wifi, tik interneto narsymas.

Status LED
A blinking light indicates that the
DIR-615 is ready.

isverte google man sitaip

LED būsenos indikatorius
A mirksinčių šviesos rodo, kad
DIR-615 pasiruošęs.

gerai pasiruoses bet kam mirksi? negeriau butu kad nemirksetu o kai nepasiruoses tada mirksetu.

tai tiek
R.
p.s. esu patenkintas abiems ir 615 ir tuo usb wifi tik informacijos neradau apie ta usb wifi pasiskaityt
atsiliepimu kas ji turi googlas ismeta tik parduotuves man..

"NicMC" <nomail@invalid.domain> parašė naujienų news:h60rlb$9o1$2@trimpas.omnitel.net...