Tema: Re: telia dsl internetas atsijungineja kas ~5 min
Autorius: Andr
Data: 2017-09-17 14:46:14
Jei iranga tavo, tai logiska kad uz dyka tau jos niekas nekeis. Telia
nemato ar modemas persikrove ar tiesiog pamete sinchrnonizacija. Kai
dingsta rysys ant modemo jei visos lempos sviecia kaip priklauso, tik
DSL nedega, reiskias dingo sinchro. Kaip jau ir rase, gali pinga i
modema paleisti ir matysi ar jis buvo persikroves ar ne. Zodziu
registruoji gedima (ne per newsus).