Tema: Re: Kaip pasiekti PLEX is isores?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-02 21:45:53
Aš tokiem atvejam (ir dar labiau kai naudoju wifi su užblokuotais
portais) pasikūriau namie softether and kompo'į (tampa vpn serveris), ir
viską encryptintą per 80 portą varau :)

Ant laptopo softetherio klientas.. eina kiaurai per visokius firewallus
ir tokius wifi kur leidžiamas tik 80 portas (net 443 nėr) ir dar
papildomai visokie FB/youtube priblokuoti.