Tema: Re: Gresmes serveriui
Autorius: Robertas
Data: 2017-05-10 16:12:29
Priziurejau kazkada tokia imonele, prie kurios servo jungesi klientai ir
dirbo su buh. softu. Buvau pakures vpn, per vpn pasijungia, tada
pasileidzia rdp, susiveda pass, atsidaro langas su softu. Niekas
netriuksmavo, kad reikia 3 pass susivesti, aisku nauji klientai su
laptais atvarydavo pas mane as jiems viska sukonfigindavau.

Dirbes draudime, todel daug kompu pas brokerius mates su skirtingu
draudimo imoniu prisijungimais, vieni tiesiog per rdp ar weba
pasiekiami, kiti per win vpn cli, kiti per cisco cli. Dirbo, niekas
nenumire :).

As kartais paziuriu kaip zmones dirba ir suprantu, kad stipriai
palengvina sau gyvenima adminai parasydami normalu manuala.