Tema: Re: Kelioninis Repeateris, AP
Autorius: svk
Data: 2017-04-10 22:27:12
Pointas tame, kad kažkada turėjau gerą routerį - ????-54GL (nepamenu
pavadinimo, bet toks super rekomenduojamas tuo laiku buvo, kaip dabar
mikrotik). 2,4Ghz. Ir ėmė jis man gliučint. Kankinau, kankinau, kol užkniso,
nusipirkau naują, su 5Ghz. Ir dingo visos bėdos. O problema paprasta -
užkištas tas 2,4. Ten buvo -liolika ir daugiau tinklų aplink. Perskanavau -
 >90% jų buvo ant 2,4, nes 5Ghz ruožas tuo metu buvo retas. Ir dabar dar ne
visi jį turi, ypač tokiose šalyse, kur rekia savo routerį kišenėj turėt :)
Tai ir nenoriu bet ko - namie aš tą daiktą panaudosiu, kaip AP ir į keliones
bus, o kadangi dar neišvažiuoju ryt - neskubu.

"fenix@w"  wrote in message news:ocfot3$4b8$1@trimpas.omnitel.net...

2017.04.10 13:54, svk rašė:
> Ne kitaip

uzstumiau biski.
pagalvok: tu imsi daikta, kuris skirtas is esmes is netraukiancio
siganlo padaryti traukianti - ateinanciam signalui 5ghz neriekia, o
padalinimui - taip pat. Koks pointas? tipo tures koks nors viesbutis TIK
5 ghz wifi?