Tema: Re: Tinklo bildukas
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-21 20:44:40
2017-03-21 10:39, Night rašė:
> Turiu tokia beda - vienam biciuliui kazkada padejau tinkla namu
> pasitvarkyti, tai dabar esu kazkiek uz tai atsakingas, ir niekaip
> neissprendziu vieno gliuko. Yra kompas su win 7, visada ijungtas, veikia
> kaip NAS. Yra media playeris WDTV, pajungtas laidu. Beda ta, kad jis
> preiodiskai "pameta" network sharus. T.y. arba visai nemato NAS'o, arba
> sako, kad username ir password incorrect. NASe media folderis is viso
> pasharintas "to everyone", bet del visa ko yra useris sukurtas su pilnom
> teisem. Buna taip - atvaziuoju pas biciuli, neikas nafig neveikia -
> [...]
Skaityt Win7 EwentViewer, lygiagrečiai tikrint share pasiekiamumą iš
kitos OS.
Pirma mintis, kas šauna galvon, tai concurent sesijų limtas ant Win7OS.

Šiaip jau pas mane ūkyje visos share problemos būna susijusios su Win7
arba Win200R2 (kas yra tas pats). Ir kas blogiausia, kad visi problemų
klausimai TechNete pasibaigia arba neatsakytu klausimu arba OS
perinstaliavimu\keitimu. Žodžiu keist tą kompą į NAS ir pasibaigs bėdos.