Tema: Re: Kodėl dingsta WiFi?
Autorius: Migla
Data: 2017-02-16 21:42:31
Ne, na žiūriu tamsta visų galų ekspertas, labai gudrius patarimus dalini. Aš
ne vienas naudojuosi internetu, bet to net mano kompiuteryje nėra 5 GHz.
Siūlai išmesti visus 2,4 GHz naudojančius kompiuterius?

"fenix@w"  parašė naujienų news:o7v7db$es$1@trimpas.omnitel.net...

2017.02.14 17:11, Regimantas rašė:
> Neuztenka, nekalbant apie tai, kad laisvu kanalu gali nebut isvis.
> Prietaisu keitimas vienas is problemos sprendimo budu, kuris gali padet,
> gali ir nepadet

pameginti ir prasiskanuoti. darbo lygiai 1 minutei, pateiks dachuja
atsakymu. laisvu kanalu gali nebuti jaunimo apgyvendintam blokiniam
name, o net ir tuo atveju - galima pasirinkti ta kanala, kuriame (ir
greitimuose) visi kiti tinklai yra silpniausi. klasika: 1,6,11,12,13
prietaisu keitalioti nereikia. reikia tik prisiminti kuris prietaisas
sugliucino ir kaip daznai sugliucino, tada ziureti i nustatymus. jeigu
jau labai nori sita procesa padaryti sudetingu - galima uzsirasineti i
sasiuvini.

tiesa, yra ir tokia opcija is viso atjungt 2.4 nafig, jeigu patalpu
plotas mazas ir 5 visur daeina ir prietaisai palaiko. wifi skanavimas
atsakys ir sita klausima.