Tema: Re: VPN ar kas?
Autorius: toms
Data: 2017-01-05 23:56:27
Padariau pagal instrukcijas, prie VPN prisijungiau, IP gavau mano vidinio tinklo, inetas eina per mano routeri, bet nesipingina vidinio tinklo devaisai (tik mikrotikas pinginasi pagal vidini IP)....
Ten yra paskutinis punktas apie tai, bet pas mane siek tiek kitoks vaizdelis - kiekvienam ethernet portui atskira eilute (ethernet2-master-local,ethernetX-slave-local) pabandziau ant masterio, paskui ant vieno slave'o  vistiek nesipingina.

gal yra minciu?