Tema: Re: Perteklinės jungtys tarp sviĨų. Palikt ar naikint?
Autorius: Robertas
Data: 2016-12-15 12:34:22
O kas ta MSTP konfiguravo, kas tuo papildomus linkus padare ? Jei nei
admino nei kazko ismanancio nebuvo.
STP tam ir skirtas, kad panaikinti netycia atsiradusius loopus, todel L2
jokiu floodu ten neturi buti. Tie papildomi linkai turetu buti kaip
"blocked port" ir nekelia pavojaus networkui, jie butu aktyvuoti tuo
atveju jei kazkur tarp switchu nusmigtu linkas. Jei networke del loopo
prasidetu floodas, tai suzinotum pakankamai greit, nes daug swithams
nereikia, kad nuprotetu. Kazkada bandziau sujunti 2 switchus i loopa,
paleidau pinga, switchai uzsilenke po ~30sek.