Tema: Re: Tomato new fyčia - adblock
Autorius: locked
Data: 2016-09-12 22:09:34
bet kaip ir sako kazkurie featursai nevalins :)
cia kitaip ir buti negali, nes CTF praforwardina labai jau hardwariskai,
greitai ir minimaliai apdorojus, kas reiskia jog paketu analizes galimybes
ziauriai sumazeja bo neina per proca, tad reikia gerai pasverti ar butinai
reikia tu ~950 bet visiskai bukos dezutes, ar normaliai veikiancio
firewallo, bei dar kokiu nors kitu dalyku, etc :)