Tema: Re: Q: optinio kabelio ir irangos kaina bei darbu kaina
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-27 15:44:30
On 2016-08-26 02:20, Bonka wrote:
> C-gates siulo savo lesomis atsivesti optika is kitos gatves...butu 140m. Ir nori uz tai
> 250e.

Kaina panaši į mažą, bet man čia kitas klausimas įdomesnis - ar tau iš
viso racionalu investuoti į svetimus tinklus?

Analogiška situacija buvo mūsų kaime, kai TEO už optikos atvedimą iki
namo (~25m) ir prievado įrengimą name paskaičiavo kažką ~520 EUR, bet
finale po lengvų derybų viską atliko savo lėšomis, o aš tik pažadėjau
naudotis brangesniu planu.

Todėl siūlau ir tau panašų variantą jiems pasiūlyti, taip tu gausi
spartesnį internetą, o jie tuos papildomus 250 eur susirinks per porą metų.