Tema: Re: smart tv, dlna, smart view
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-20 14:08:35
2016.08.20 12:33, Bonka rašė:
> Laba,
> kaip su samsung smart tv 7 klases tizen os, pasiekti vietiniame tinkle pasharinta turini?
> Pageidautina panasiai kaip samba.
> Pats samsungas siulo pakurti smart view programa, joje nurodant ka turi matyti tv. Bet tai
> absoliutus blogis. Taip pat yra galimybe matyti resursus is synology nas. Is win7 pakurtas
> DLNA. Kompo resursuose atsiranda 3 tv irenginiai ant tinklo. Nei vienas neatsidaro. Tv
> nieko nemato kol ... nepakuri ant windos smart view :((
> Ka darau ne taip. Pas mane filmai keliuose kompuose pasharinti ne folderyje My Movies,
> [...]
6 klasej tai elementarus windows sharas man veike geriausiai. netgi
kompas buvo wifi, telikas ant laido. jeigu nori, kad matytusi preveiwai
- uzkuri ant kompo plex, tada atsiranda dar vienas resursas salia tinklo
sharu pavadinimu "Plex", bet realiai ne ka daugiau privalumu uz
standartini shara. visa kita kiek bandziau gemarojus.
7 klase maciau tik parduotuvej :(