Tema: Re: LAN vartotoju duomenu kontrole/apribojimas
Autorius: Bonka
Data: 2016-08-19 18:41:49
O jeigu be dideliu investiciju bei be mokinimosi kaip ten su mikrotiku administravimais
tiesiog padaryt ta ka kiekvienas rauteris moka. Leisti tik 80, 110, 25 portus visiems, o
sau su fiksuotu ip neriboti. Ir tegul ima pilnu greiciu. Jei trafikas nemazes vadinasi
reikia uzdrausti keleta pagrindiniu puslapiu (paprastai pigus routeriai leidzia draust 8
vnt). Jei kartais 8 neuztenka - leidzia draust panasu kieki IP adresu: pingini koki (ping
www.sks.lt gauni IP ir irasai). Paprastai routeryje is 4 svico portu buna galimybe viena
paleist per DMZ - demilitarizuota zona t.y. negalioja firewalas. Jungi savo kompa arba
papildoma AP. Jame aprasai savo visu irenginiu MAC adresus, slaptazodzio nededi, SSID'a
gali paslept.
Gal toks variantas tiktu ?