Tema: Re: OpenMediaVault su vienu disku
Autorius: guest1601
Data: 2016-05-06 14:14:47
Tai tame ir beda, kad nepavyksta primountint - web sasajoje yra dropdown listas, is kurio turetum pasirinkti particija, kad ja primountint. Tai vat tas dropdowne neatsivercia reikalingas partition'as. O  devices rodo suformatuota particija, kuria planavau naudot kaip NAS.

Problema labai panasi, kaip nurodyta forume, taciau ten nurodytas solutionas taip pat nepadeda - unmount funkcija taip pat neveikia :)

http://forums.openmediavault.org/index.php/Thread/5057-Kralizec-can-t-create-shared-folder-no-volume/