Tema: Re: Teo routerio ir LAN problema
Autorius: Robertas
Data: 2016-05-04 08:43:36
On 2016-05-04 08:12, Techno wrote:
> Na, kaip jau minėjau, problema atsirado būtent, kai buvo pakeistas
> routeris. Man atrodo logiškiau manyti, kad problema su juo, o ne su bet
> kuriuo kitu tinklo elementu.
> Ar gali būti, kad Teo su savo custom firmware ten kažko jame pribūrę?

As asmeniskai itarciau teo routeri. Susiinstalink wireshark ir pasnifink
traffica, gal ten vyksta kokios pjautynes del master browser ar dar kas,
gali paskelbti valanda ar dvi be interneto, atjungsi routeri ir ziuri
kaip veikia tada. Potinklis nesikeite kai keitei is statiniu i
dinaminius ip ? Visi kompai tam paciam Workgroupe sedi ? Tokiu problemu
turejau paskutini karta mazdau ~2002m kai tinkle buvo zverynas :) w95,
w98, xp.

> "fenix @w" <fenix@work.lt> wrote in message

Jei jau kazkuris kompas taip puliais taskytusi tai nebutu problema tik
sharinge, be to, tokiu problemu ieskoma su sniferiu, o ne po 1 kompa
isjunginejant, tuo labiau, kad cia buvo tinkle pakeitimu, po kuriu ir
prasidejo mistika.