Tema: Re: Nematyti tinklo naudotojai
Autorius: 70005
Data: 2015-09-25 09:51:28
On Fri, 25 Sep 2015 08:26:34 +0200, "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote:
>(:
>Išjunk servisą „Windows Media“ leistuvo tinklo bendrinimo paslauga.
>Čia tavo patiesk kompas, juzeris PC64, kitas, turbūt, Svečio akauntas (nekertu francūziškai).

Ok, grįžęs pabandysiu.

Bet pala, o kas sugalvojo tam pačiam kompui "PC" dar vardą "PC64"? Ir
dar rodo kaip atskirą kompą, o ne media device?

Kitas dalykas, kas per kompas "ANA" (androide rodo net "Ana-Sofia"?)
Mano šeimoje tokių nėra, ir jokio prietaiso taip nevadinu:)
Analogiškai su tuo "PC64 Invite" ("pakviestuoju") - kūli čia
prancūziškai pavadino, kai mano kompe viskas angliškai?