Tema: Re: Mikrotik klausimai
Autorius: hidden
Data: 2014-06-05 10:21:14
> [...]
>Kas realybeje reiskia: nuvaziuoja i viesbuti du RW (direktorius ir
>administratore) ir po visko jau nori prisijungti kiekvienas per VPN, bet LT
>esantis Mikrotik'as priima tik pirma prisijungusi.
>(p.s. pakeitus RW'us "direktorius ir administratore" i "chief
>dizaineris+dizainerio padejejas" situacija nepagereja) :)))
>Bug'a patvirtino Miktorik'o supportas.
>Reziumuojant, jei VPN'o reikia tik administravimo reikalam, tuomet ok, bet
>jei RW'u daugiau tuomet sprendimas netinka.

>Mintinai nepasakysiu visko step-by-step.
>Gal pamirsai praleidineti portus ir protokola iki server Mikrotik'o?

Visus bandymus kol kas darau iš tinklo vidaus, todėl spėju, kad tai
neturėtų būti problema. Ar ne?

>Beje, nezinau ar pas sita zmogu lankeisi ar ne, bet visai nebloga blog'a
>raso:
>http://www.nasa-security.net/mikrotik/mikrotik-l2tp-with-ipsec/
>Tavo atveju turetu tikti beveik step-by-step.

Čia buvo pradinis "manualas". Tiesa jo pritaikymo viduryje pakeičiau
"targetą": pradžioje bandžiau norėjau konfigūraciją  Windows`ams (kam
tas manualas ir dedikuotas), tačiau  dėl konfigūravimo "patogumo"
perėjau prie planšetės.