Tema: Re: Reikia pigaus routerio
Autorius: svk
Data: 2014-06-02 00:07:12
Nesiginčiju, kad mikrotikai yra neblogi, tačiau jie yra ypač nedraugiški
nieko nežinantiems ir nenusimanantiems, deja. O dar vat keliais postais
žemiau vyksta diskusija apie tai, kad atsinaujino versiją ir lūžinėja ir tt.
Taip, kad ne visada jie yra "paleidau ir pamiršau", ty nieko nesiskiria nuo
bet kurio kito. Aišku, perkant dlinką, dažnai klausimas turi būti kitoks,
bet tai jau atskira kalba.
p.s. turėjau įvairių routerių tiek namie, tiek ofise ir pagrindinė visų
bėda - pasendavo ir nebeatlaikydavo srauto. Lūžinėti iš esmės nelūžinėjo nė
vienas.

"donisg"  parašė naujienų news:lmg13m$s9l$1@trimpas.omnitel.net...

Uz tokius pinigus su tokiom galimybem, greiciu, stabilumu nelabai yra.
Kalbant apie stabiluma, argumentas "pas mane veikia ir todel jis yra
geras" - netinka.
Zinoma, visada yra D-link, asus ir visas kitas "shyrpotriebas" skirtams
tiems kas nori nuotykiu ant savo siknos.