Tema: Re: letas wifi kaimo vietoveje
Autorius: locked
Data: 2014-05-18 11:29:58
"skaitytojas" <arunasz@trintizebra.lt> wrote in message
news:lk79r2$o39$1@trimpas.omnitel.net...
> kodel apsaugos silpninimas suprantamas kaip pralaidumo mazinimas? Kiek esu
> skaites, tai kaip tik priesingai.

"apsaugos silpninimas" savaime suprantama negali buti suprantamas kaip
tiesiog pralaidumo mazinimas. ne viskas taip paprasta, daug kas susieta
tarpusavyje (visokie headeriai, paketu apjungimai atmetant pasikartojancius
headerius, ir pan., ta leidzia tik naujesnis standartas), todel atvirksciai,
butent to kodavimo pasirinkimas kaip tik ir yra butinas norint pasiekti
didziausia greiti.

> Is viso neapsaugotas kanalas praleistu dar daugiau bituku.

kanalas tai bitu praleis vienodai visais atvejais, koduojam juk duomenis, ne
kanala. esme tame, kuris standartas leidzia tam tikru bituku nekartoti be
reikalo kiekvienam paketui, ir kiti niuansai, todel ir gaunasi kad ijungus
naujausius standartus (i butina komplekta ieina ir kodavimo algoritmas)
greitis padideja

jei kalbetume apie "jokio kodavimo" vs. "wep", tai taip, senoje irangoje wep
ijungimas greiti sumazindavo, kartais ir pati iranga nespedavo, bet cia ne
tas senovinis atvejis

> O 13 kanalas tai aktualu mieste, kur AP vienas ant kito lipa. O as ten esu
> vienintelis. Be to 13 ne vis irenginiai mato, tiesa snekant abu mano
> tureti irenginiai HTC One smartfonas, ir Toshiba Portege laptopas is
> senesniu laiku 13 kanalo nemate.

ir tai tik viena is priezasciu kodel 13 kanalas nerekomenduotinas. o kitos
priezastys tai bus greitis. rekomenduoti 13 kanala tai reiskia nezinoti kaip
wireless irenginiai dirbantys n standartu issidelioja savo kanalus, kaip ir
kuriuos jie megina apjungti i viena. ir jei bus pasirinktas 13 kanalas tai
automatiskai atkris tam tikri imanomi dazniai. siaip, jei jau tikrai ten
svarus eteris tai belekuris is 1, 6, 11 turi veikti idealiai. pas tave ten
gal siaip irenginiai nesuderinami, neaisku kokie