Tema: Re: Patarkite del NAS
Autorius: Paul_
Data: 2014-05-06 21:12:08
Jei leidi tiesiai is HDD tada tampa visas pc paskirtas tik NAS funkcijai
atlikti. Mano atveju, tai butu per gerai, nes prireikia ne taip daznai,
bet kai prireikia tai jau reikia didesniu greiciu perdavimui tinkle
esanciu backup image saugojimui, o visa kita laika 24/7 suktusi tusciai.
Noretusi jam dar kokia uzduoti prikabinti pvz. routerio vaidmeni, ar
koki print serveri. Vistiek dirbtu 24/7 rezimu. Todel virtualbox'e NAS
pasirode pakankamai idomus sprendimas. Tik atsirado ir papildomi
klausimai susije su greiciu ir patykimumu. Jei diskai saugo informacija
i vdi imiga, tai atsiradus HDD nors vienam bad sektoriui gresia, kad vdi
bus nebenuskaitomas ir visa informacija jame tampa nepasiekiama/neatstatoma.
Bet jei diskai nera itraukiami i vdi, tai butu viskas gerai.

40MB/s tai jau panasu i galima laptopo HDD irasymo greicio riba. Neblogai.