Tema: Re: TEO ?
Autorius: locked
Data: 2014-02-28 11:03:35
"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message
news:lep9tl$rn6$1@trimpas.omnitel.net...
> Pabandysiu vakare pažiūrėt iki tankų serverio. Ryte prieš išeinant
> sulošiau vieną kartą tai pingas geras, 20-30. Vakare tuo pat metu kai pas
> mane problemos pas draugą viskas gerai, jis ne ant teo sėdi.

einant is vieno provaiderio gali "uzsirauti" ant vienokio probleminio kelio,
tuo tarpu einant is kito povaiderio marsrutas gali buti kitoks ir bus ok,
bet tokiu atveju provaideris kaip ir nekaltas. galima nebent prikisti kad
_galetu_ tureti daugiau atsarginiu keliu, bet ir tai, internetas jau toks
dalykas, kad ir tarpiniai taskai gali streikuoti ir toliau, ne tik
artimiausi iseinantys linkai, parodys traceroute iki tanku servo