Tema: Re: Marsrutizatoriai TENDA
Autorius: Steponas Zepciukas
Data: 2014-01-30 10:00:51
Kalba eina apie tai, ar padarius tai kas parasyta zemiau, problema dings.
Mano zmones pabande tai padaryti, tai po to marsrutizatoriai visai
nebedirbo.
Dabar juos isimineja, bet man tai atrodo per drastiska.
Gal yra kokiu galimybiu arba maniskiai ne taip kazka daro, kad juos
sutvarkyti.
Gal kas zinote kaip cia yra is tikruju - ar yra sansu tokius
marsrutizatorius palikti tinkle.
Ka su TENDOMIS daro kiti tinklai.
Svarbi informacija TENDA marsrutizatoriu turetojams.

Lietuvos parduotuvese jau kuri laika yra prekiaujama nebrangiais Kinijos
gamintojo TENDA marsrutizatoriais. Sie marsrutizatoriai su gamykline
programine iranga (firmware) veikia nekorektiskai - generuoja i tinkla
dideli kieki paketu (ang. flooding). Todel nuo to mazeja tinklo pralaidumas,
TENDA marsrutizatoriu savininkai ir tinklo kaimynai jaucia trukinejimus ir
pan.
Atsiradus dideliam nusiskundimu kiekiui is vartotoju bei Interneto paslaugu
tiekeju, gamintojas isleido programines irangos (firmware) atnaujinima,
kuris turetu pasalinti tinklo siukslinimo problemas.
Visu TENDA routeriu savininku prasome pagal gamintojo instrukcijas
atnaujinti savo marsrutizatoriu programine iranga (firmware).
Naujausia populiariausio TENDA W311R modelio programine iranga galite
atsisiusti is gamintojo puslapio
http://www.tenda.cn/tendacn/downloads/show.aspx?downid=1000
Kitu TENDA marsrutizatoriu firmware rasite puslapyje
http://www.tenda.cn/tendacn/DownLoads/?catId=5