Tema: Re: Kaip apgauti XBOX del lokalizacijos?
Autorius: svk
Data: 2013-12-06 13:33:20
O kai pirkai, pardavėjas buvo aiškiai nurodęs tą žaidimą xbox sudėtyje? -
jei taip, daryk screenus, pasiūlymo, užsakymo, sąskaitos kopijas ir
reikalauk jo - aš priverčiau pigu.lt man padovanoti vieną žaidimą nemokamai
(ne tą patį, bet svarbu pats faktas, kad jie tai padarė). Galiu pasirausęs
pateikti Microsoft pagalbos atstovo patvirtinimą, kad tie kodai - tik į
šiukšlių dėžę, o pardavėjas LT neturi teisės jų reklamuoti.

"Night"  parašė naujienų news:l7npac$h7u$1@trimpas.omnitel.net...

Su nauju xbox gavau koda zaidimo parisiuntimui, bet negaliu to padaryti,
nes konsole "mato" kad esu ne UK, o LT. Nesvarbu, kad mano account'e
nurodyta UK ir neleidzia man parsisiusti zaidimo. Ar yra kokiu budu ja
apgauti? T.y. per proxy kaip nors gauti UK IP? Pacioj konsolej tinklo
nuztatymu 0. Cia apie IP man Microsofto supportas papasakojo, nes is
pradziu nesupratau - accountas UK o sako, kad negaliu parsisiuti, nes
"item not available in your location".

Flashint nenoriu.