Tema: Re: Irgi d?l mikrotik klausimas
Autorius: hidden
Data: 2013-11-15 14:07:16
Ar nurodau ar nenurodau interfeisą rezultatas tas pats - paketo nėr
arba jo "skaneris" nepagauna.

O ant kokio įrenginio tamsta bandėt kai veikia?

Googlindamas buvau radės kad kažkada anksčiau buvo jų bag`as ir tas
wol paketas buvo negerai sudarytas, todėl jo neatpažindavo. Bet lyg ir
supratau iš komentarų, kad šitai turėjo būt išspręsta.