Tema: Re: patarimo del hardwaro
Autorius: kurikai
Data: 2013-10-24 12:36:52
veiks

"toms"  parašė naujienų news:op.w5gcjrd9je5arm@gerulskis.jurby.com...

> UBNT irgi turetu moketi Bridge atidavineti adresus. Mintinai nepamenu,
> reikia dometis. Gal cia esantis kolegos patikslins.

Gaila detalesnes informacijos nepavyko surast apie ubiquity  PicoStation 2

DHCP neesme. Pagrindinis klausimas ar veiktu tokia schema su AP:

Kompas(statinis IP, be interneto, dhcp ir pan bajeriu) -> ethernet laidu
sujungtas su AP ethernet portu -> laptopa per wifi pasijungt prie AP,
nurodzius statini IP adresa. Laptopas matytu kompa tinkle? Jei antra
laptopa prie to pacio AP taip pat priconnectinciau, matytu kompai vienas
kita?

Kaip suprantu AP siuo atveju dirbtu kaip switchas - man to per akis,
svarbu gaut atsakyma ar taip veiks?