Tema: Re: Dl routerio su VPN serveriu
Autorius: hidden
Data: 2013-09-18 15:22:47
Taip - čia naminis, o ne industrinis variantas. Srautui specialių
reikalvimų nėra - koks bus toks bus, bet norėtusi turėti naudotiną.

Su dabartiniu "pratuneliuotu" iki windows vpn serverio pavyksta
žiūrėti "paprastą" filmą, o rimti mkv trukčiodavo (čia toks mano
greičio matavimo matas:) - taigi  iki 1 MB/s.
Tikiuosi per routerį nebus lėčiau. VPN turėtų būti Windows`inis.

Bėja aš neplanuoju sukti ftp. Norėčiau tiesiog per SMB turėti
share`inama diska. Nerealu?