Tema: Re: del Ubiquiti UniFi
Autorius: locked
Data: 2013-07-13 13:38:45
klientiniam gale irgi pagerinai? nes buna zmones pasistato kad ir belekoki
LongRange vienam gale, o kitam nieko nekeicia ir galvoja kad kazkokiu budu
situacija nuo to pasikeis. paprastai reikia abipuses komunikacijos, o ne
vienpusio rysio, siuncia ir priima tai juk ne vienas galas, abu
lygiaverciai. kas is to jei klientinis galas koki nors galinga LongRange
"girdi" puikiai, downloadui salygos geros, jei pats lieka silpnas ir su savo
uzklausomis kaip ir iki tol nedasimusa iki to pastatyto LongRange'o or
whatever = nera RYSIO. taip sakant viena puse tik atveria potenciala kitai,
sukuria didesni _galimo_veikimo_ plota, o ne magiska dideli "blyna" kuriame
kazkokiu budu viskas pradeda veikti, nes tame vienodai dalyvauja abi puses.

o siaip antena reiketu iskisti i lauka, nes sienos nukenksmina belekokia
iranga