Tema: Re: mikrotik RB951G-2HnD
Autorius: Dovydas
Data: 2013-06-29 13:49:24
as pats namuose naudoju rb750gl, tai jokiu priekaistu isskyrus, kad jis
nemoka (arba as nesugebu sukonfigint) dirbt su multicastu..
prie mano rb750gl prijungtas AP (wrt54gl), tai kai ziuriu iptv mikrotikas
visa srauta siuncia ir i AP, tada jo greitis krenta iki 6mbps na ir visi
wifi irenginiai pameta rysi.. teko paciam AP su ddwrt uzblokuot multicasto
srauta.

sitas turbut taip pat elgsis?
na bet kadangi as ji statysiu kur multicasto nieks neziures, tai kaip ir
neaktualu siuo atveju, bet is esmes tai arba cia  ziaurus trukumas, na arba
tiesiog kreivos rankos :)

"donisg"  parašė naujienų news:kqhre1$6t4$1@trimpas.omnitel.net...

> susibalamutinau ar sitas RB951G-2HnD gali dirbt kaip routeris ar cia tik
> wifi AP? :)
Visos Mikrotik dezutes dirba kaip router'iai (isskyrus RB250 ir PtP
irenginius)

> beje, gal kas naudojates? ar viskas ok?
Naudojama ne viena desimtis tokiu irenginuku. Esminiu priekaistu nera.
Mano asmenine nuomone tai siai dienai optimaliausi router'iai
kainos/galimybiu/greicio/kokybes atzvilgiu.