Tema: Re: Apie optikos tinklą
Autorius: ZzZz
Data: 2013-03-09 13:27:04
tau schemu nereikia, kreipkis i teo/cgates/mikrovisata/kastendarkauneyra
ir jie tau paskaiciuos pagal savo schemas.
nei nesueina galai, tai ir paaiskins del ko. Gal is silainiu i pramones pr
per senamiesti marsrutas ar kazkas tokio.
be to gali deretis kad skaiciuotu ne pagal fizini skaidulos ilgi, o pagal
atstuma ant maps.lt
galu gale is vis neaisku ar tau reikia tos optikos, jei sau naudosi ryšį,
kuo blogai duomenu perdavimo paslaugos ?

"Sigun"  wrote in message news:kgn787$a8k$1@trimpas.omnitel.net...

2013.02.28 10:58, Dainiushas rašė:
> o tai būtina nuosava optika? Pirkt iš TEO duomenų perdavimo paslaugą ne
> variantas? Ar taškuose TEO irgi neturi optikos?
> Galų gale - elementarus internetas ir VPN?

Mintis ir eina apie nuomą iš teo. Tik va greičiausiai iš jų ar iš kokio
kito potencialaus dalyvio gautoje preliminarioje sąmatoje nurodyti
atstumai man pasirodė stipriai per dideli. Beveik 4 kartus. O manęs
prašo įvertinti būsimo konkurso sąmatą. Kadangi ryšio nuoma per 5 metus
sudarytų 2/3 sumos, tai toks tas ir įvertinimas gaunasi...

Na, tiesiog naiviai tikėjausi, kad koks geras samarietis bus surinkęs
apytikslią tinklų schemą, kur būtų galima pasitikrinti savo spėjimus.

Sig.