Tema: Re: SIP rageliai
Autorius: MRT
Data: 2013-01-09 03:56:21
>O geras, aciux. Bet tai ash 331modelio kaina matau 370lt.

Kad man rodo 449,16 Lt su PVM ... arba be PVM 371,21 Lt
Tai tie 10vnt. uz ~3432 Lt su PVM .. arba po ~284 Lt + PVM, kai 10vnt.

> O kas cia per kontora, ir kodel bandyt norejai ?

Hmm.. na serveriniu daliu Skytech'uose ne kazka.. ypac kazka seno..
Gavos antro Xeon'o reik DL380G5 (S771).. CPU pernai pigiai nuo DELL,
bet HP CPU = cpu+cooler+vrm .. atskirai cooler+vrm buvo pasiulytas uz ~800 Lt,
kai kazkoks dualcore xeon HP kit'as (t.y. cpu balastas, bet cooler+vrm uz puse kainos)..