Tema: Re: Renkames nauja marsrutizatoriu. Laukiu rekomendaciju ir pasiulymu
Autorius: monaxas
Data: 2013-01-07 21:08:46
Va va, as irgi ji su baime isigijau.
Autoritetai aiskino, mol manualas ten 600 psl. pzdc ir mirtis iskart.
Nu bet as kaip drasuolis pasiemiau, reik gi tobulet.

Nu tai parastam konfige (1 ISP, viduj DHCP ir t.t.) viskas ten super
paprastai pasidaro.
Issukis pasiforvardint portus irgi ivyksta be parkiu, pasiskaicius manualus
ir howto.

Nu as biski buvau uzbrides ant failover su 2 ISP ir QOS darymu su packetu
markinimu, tai teko gerokai pagilint savo zinias.
Bet jei poreikia tokie, kokius siulo eilinio routerio web  inerfeisas, tai
mirotiko konfiginimas sudetingas tiek pat, kiek virtualios masinos sukurimas
OS.