Tema: Re: Q:Antras neapsaugotas tinklas.
Autorius: Laboras
Data: 2012-08-05 14:06:11
"Monzajus" <monza@freemail.lt> wrote in message news:jvlg8t$f78$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Neseniai buvo nupirktas Dlink DIR-300 marsrutizatorius. Sukonfigintas per
> vedli.
> Nustatytas WPA-PSK2 tipo slaptazodis, taciau po keliu dienu atsiranda antras
> Wi-Fi tinklas *****2.
> Jis yra neapsaugotas ir kompas prie jo konektinasi. Kas kreivai padaryta?
> Pastates esu apie 30 marsrutizatoriu ir tokiu briedu nebudavo. Gal cia nauja
> firware po defaultu taip padaro?
> Na visos idejos dekotinos.

Neciupinau dir-300, defaultinis firmwaras leidzia pakelti kelis tinklus su skirtingais nustatymais?
Rodo webas ar shh ar kas ten ta kita tinkla tame dir-300?
Tikrai papuoli i savo tinkla, prisijunges prie to *****2?
Cia imho kazkoks kaimynas bajeristas, arba atvriksciai, jam gal idomus tavo trafikas, junkites, darbuokites, o jis pasnifins.