Tema: Re: Wake-on-LAN nustoja veikti po keliolikos minučių
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2012-07-12 17:00:40
2012.07.10 12:06, Juozas rašė:
> Situacija tokia: sukonfiguravau kompą, kad veiktų Wake-on-LAN (WOL)
> funkcija. Išjungiu kompą, prabėgus kelioms minutėms kompą puikiausiai
> galiu įjungti sužadinęs WOL tiek iš vidinio, tiek iš išorinio tinklo.
> Tačiau jei nuo kompo išjungimo prabėga daugiau nei 20 min. ar pan.
> kompas nebereguoja į WOL. Toks vaizdelis, kad routeris po kažkurio
> laiko praranda "kontaktą" su išjungtu kompu ir neturi kam perduoti
> WOL komandos. Pas mane Windows XP ir TEO routeris Pirelli DRG A125G.
> Gal turite minčių kaip išspręsti šią problemą? Ačiū :)

Labas,

kadangi niekas neatsakė, tai paspėliosiu. Ko gero būsi teisingai spėjęs,
jog „routeris po kažkurio laiko praranda kontaktą“. Kadangi WOL pakete
nurodomas ne IP adresas, bet MAC adresas, tai tavo routeris tam, kad
paketą nukreiptų kompui, turi tą kompo MAC adresą žinoti. MAC adresai
paprastai yra laikomi ARP kešo lentelėje, tačiau tavo routeris po tam
tikro laiko tikriausiai kompo MAC adresą iš tos lentelės išmeta, o
vėliau tiesiog nebežino, kam paketą perduoti.

Pasižiūrėk „Pirelli“ nustatymuose, ar galima įtakoti ARP lentelės įrašų
gyvavimo laiką arba pridėti į ją statinių įrašų – gal ką rasi, gal padės. ;)

Sėkmės,
Rimas