Tema: Re: Du Router namuose
Autorius: gopas
Data: 2012-07-02 10:08:23
Ne nu...tai kuom mes blogesni už švedus...jei jie naudoja du routeris, tai ir mum reikia gi :)

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:jsqskf$gf$1@trimpas.omnitel.net...
Deja, bet aš nesuprantu tavo klausymų ir neaišku, ką tu nori pasiekti su
dviem routeriais.

 > 1. Ar du routeriai ant vienos ADSL linijos skirtingiems internet
> provaideriams arr vienam?

ADSL'ui neprivalomas net ir vienas routeris, tam pakanka ADSL modemo.

> 2. Vienas routeris vietinio NAS o kitas internet provaiderio?

Ką?

> 3. Gal dar kokiu minciu yra ( as nebesugalvoju).

Gal pasistenk aiškiau savo mintis formuluot.

> Siaip pazistamas numete info, kad svedai naudoja du routerius namuose.. Tai
> va galvoju koks panaudojimas. Prie to paties Kokius ROUTER naudojame ir
> esame patenkinti?

Du routeriai naudojami kai tam yra aiškus tikslas, o ar tu tokį turi? Aš
pvz. namie naudoju net tris routerius, nes mano tikslas buvo išvengti
kabelių tampymo po namą ir organizuoti papildomų routerių ir juose
esančių switch'ų dėka prieigą prie WLAN keliems media įrenginiams su LAN
jungtimis, t.y. media grotuvui, sat tiuneriui, cable tiuneriui, audio
grotuvams ir telikams. O kokie tavo tikslai?