Tema: Re: Kas vedžioja tinklus Vilniuje?
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2012-06-11 09:34:55
2012.06.11 00:23, Evaldas rašė:
> "Rimas Kudelis" <rq@rq.lt> wrote in message
>
> Tai kad tu gi ir jumoristas, su TEO jis derina !
>   Nuo kada TEO kabelius pas klientus tampo ? Jie net savo tinklui rangovus
> samdosi.
> Negi imoniu kataloge nesugebat rasti kas telekomunikacijom uzsiima ?
> Kas cia per imone tokia, kad aukste 10 kabinetu ir juose nei vieno protingo
> ?

Kas per įmonė, neaiškinsiu, o kad TEO kabelius tampo, gali paskaityti
čia: http://www.teo.lt/vidaus-tinklo-lan-irengimas . Gal ir ne jie
tampo, o Eltel ar dar kas, bet koks man skirtumas?

Beje, prieš penkiolika minučių paskambino TEO inžinierius ir pažadėjo
dešimtą atvažiuoti.

Rimas

P.S. ačiū visiems už atsakymus. Jeigu su TEO vistik nieko nepavyks ir
teks ieškotis kitų kabelistų, jau turėsiu variantų.