Tema: Re: Neveikia Linkomanija
Autorius: Rrr
Data: 2012-06-08 19:01:54
Jam ne gaila, gal tiesiog yra nurodymai ir tiek. Jei ne, tuomet galbut torrentai uzlauzia pastoviai neta, todel jis tiesiog isjunge juos ir taip pasimazino sau darbo. Admino darbas nelengvas, jei pastoviai ir bet kuriuo paros metu viskas luzineja... Blokuoja daug kur, neverk, sakau, vienintele normali iseitis VPN. Pats turejau kazkada namie servuka ir keliem grupiokam buvau pakures OpenVPN - naudojosi kelis metus, jokiu problemu nebuvo.