Tema: Re: SFP
Autorius: Gediminas R.
Data: 2012-05-11 11:58:50
Gal netyčia žinai HP switch'ui tinkantį SFP (LX) su WDM? Gal yra
"compatible" koks kitų gamintojų nebūtinai HP?
Panaši situacija TEO ISP, reikia SFP (LX) su WDM (single mode) HP
switch'ui.,

"rycius"  wrote in message news:jo83p5$sv8$4@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 07 May 2012 09:57:03 +0300, lingus wrote:

> Ar protinga būtų padaryti taip: į HP 1910-48G
> http://h30094.www3.hp.com/product/sku/10257145/mfg_partno/JE009A įsidedu
> SFP konverterį, public interneto portus atskiriu VLAN'u. Mane labiausiai
> neramina, kad to pačio switcho kitame VLAN'e vidinis tinklas.
Taip - protinga. O nerimas tai jau cia tavo psichologine problema.

> Tie SFP converteriai skiriasi nuo to ar single/multi-mode?
Taip skiriasi
Siaip TEO dazniausiai naudoja viena skaidula, tai ir moduliuka reik
pirkti su WDM ir dar teisinga puse nusipirkti, nes jei ju gale TX-1310nm/
RX-1550nm, tai kliento gale turi buti priesingai TX-1550nm/RX-1310nm.