Tema: Re: TEO ip telefonija
Autorius: locked
Data: 2012-03-30 16:56:31
"vytjon" <ne@nurodytas.lt> wrote in message
news:jl4ams$b7h$1@trimpas.omnitel.net...

>   O kodėl toje firmoje mano, kad telefonas jiems per IP ateina, o ne
> atvirkščiai? :)

tiesa sakant nezinau kaip sita tavo pamastyma interpretuoti, nes nezinau
kiek gaudaisi tinkluose kas prie ko, bei atitinkamuose terminuose. pas ka
cia taip "IP per telefona ateina"? :) sitie terminai vienas nuo kito taip
mazdaug per kelis layerius nutole :) na buna rysio kanalas DSLinis arba
garso-modeminis ateina per telefono linija, ir ji gali naudoti tiek
kazkokiems "IP", tiek dar bbz kam, bet tai tiesiogiai nesusije dalykai.

siuo atveju klausimas yra apie tai kokiu ten VLAN'u ar dar ko telekomas bus
pribures (kaip ju IPTV atveju), pro kuriuos vaiksto ju IP telefonija salia
interneto. pats interneto rysys gaunamas per sviesolaidi.