Tema: Re: MikroTik RB751G bėdos arba reikia gero AP
Autorius: svk
Data: 2012-03-29 16:37:27
Kai žiūrinėjausi čia aplink routerio, man pametėjo gero varianto linką,
tik jį LT nelabai greitai rasi:
http://www.smallnetbuilder.com/wireless/wireless-reviews/31687-asus-rt-n66u-dark-knight-dual-band-wireless-n900-gigabit-router-reviewed
Ten apskritai yra routerių visokios apžvalgos ir testai, pasirink su kuo
daugiau antenų, siųstuvų, cpu geru greičiu ir pralaidumu ir neapsiriksi.