Tema: Re: reikia pagalbos su Routerio konfiguravimu
Autorius: Night
Data: 2012-03-27 13:50:45
Siokia tokia egzotika tas tavo siemens - arba paskaityk aprasyma (bet gali ir nepadeti jei neturi ziniu
pakankamai) arba pasikviesk i svecius draugeli, kuris supranta, pastatyk alaus ir sutvarkys viska. Sunku
nupasakoti, nezinant situacijos ir nematant irangos :) Galim barteri daryti - tu man priekines kalades
pakeiti, nes laikas jau - as tau routeri sukonfiginu :)))))